Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 29 decembrie 2014

Leapșa: Let It Snow

V-am spus eu că vine vacanța și se umple blogosfera de lepșe? Tocmai am primit una drăguță de la Reading Addict:


1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă?
Pentru mine, sărbătorile de iarnă sunt sinonime cu vacanța, care e sinonimă cu deconectarea de la realitate, așa că o carte perfectă pentru începutul vacanței de iarnă e un SF mind-blowing, plin de idei care trebuie digerate bine, o carte care să mi se lipească de mâini și să nu-mi lase creierul să se concentreze la altceva decât la poveste.

2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocat/ă în casă din cauza nămeților. Ce personaj ai prefera să iți țină companie?
Nu știu pe cine mai suprinde răspunsul ăsta, dar în mod evident l-aș alege pe R. Daneel Olivaw (ciclul Roboții de I. Asimov). Cred că ar fi un partener de discuții care ar face ca orele să zboare una după alta, neobservate. Cred că ar putea să vină și vara și iarna următoare și nu mi-aș da seama :))

3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?
Ăăăăă... ce? Personaj cu inima înghețată? Um... Habar n-am. Jeoffrey Baratheon se califică în categoria asta? Altceva mai bun nu-mi vine în minte, sorry....

4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile?
Cu a mea :)) Nu e nimic ficțional la ai mei, dar sărbătorile în familie mi se par mai frumoase decât orice mi-ar putea oferi vreun tărâm imaginar. Dacă trebuie totuși să aleg, cred că aș merge în Narnia și mi-aș petrece Crăciunul cu cei 4 frați Pevensie.

5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc?
*sigh* Chiar n-am starea de spirit necesară pentru întrebarea asta. Cu nimeni. M-aș așeza turcește acolo ca să încurc lumea și să nu poată nimeni să aibă parte de momentul „romantic”. Ok?


6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit până la urmă să ajungă pe lista celor buni?
Jamie Lannister. Și a reușit să facă asta de două ori, o dată în cărți și o dată în serial. Hell, în carte m-a cucerit, dar în serial momentul în care pierde ceea ce îl definește și înțelege că viața lui nu va mai fi la fel e atât de intens încât mi s-a părut mai bine jucat decât toată Nunta Roșie.

7. Ești singur/ă acasă când 2 hoți se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei? Tipul din Home Alone a părut să se descurce perfect cu asta, dar dacă ar fi să aleg un personaj de carte... mă gândeam la romane polițiste pe care le-am citit și mi-a venit o idee amuzantă: Melania Lupu. Ar fi mult prea amuzant.

8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă?
Dacă mi se cerea o poveste cheesy era mult mai ușor, dar o copertă... Nu prea am ce alege, presupun că Cioburi de stele e destul de romanțoasă așa, adică un el și o ea plutind prin spațiu fără costume... Nu e prea romantic când expunerea la vid își face simțit efectul, nu? :))

9. Împrăștie spiritul sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest tag!
Dau leapșa mai departe Leontinei, Veronicăi, lui Pufuleț, lui Răzvan și Corinei.

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru leapsa ^^ Nu stiu daca o sa reusesc sa o fac inainte de sfarsitul acestui an, dar promit ca o sa fie printre primele postari din 2015.
    Ai primit o nominalizare si de la mine pentru o leapsa de iarna (si daaa, si in acea leapsa e celebra intrebare cu sarutul sub vasc :))) -> http://goldypedia.blogspot.ro/2014/12/leapsa-lectura-de-iarna.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *sigh* Pot să fiu rea, să zic că a trecut Crăciunul și să n-o preiau? Can I, please, can I? Conține nu unul, ci 3 sătururi sub vâsc... nu mai pot cu asta -_-

      Ștergere
    2. Bine, bine, de dragul spiritului sarbatorilor de iarna ai scapat (de data asta) :))

      Ștergere
  2. Nu știu de ce am râs atât de tare la întrebarea 5, dar poza a făcut totul și mai și!
    Foarte faină leapșa și răspunsurile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, mă bucur că ți-a plăcut :)) adevărul e că și eu m-am amuzat puțin răspunzând la întrebare :))
      Dacă îți place leapșa, ești invitata mea s-o preiei, consideră-te nominalizată :D

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.